سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت، فرمان برترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد پنج شنبه 86 بهمن 4   ساعت 4:48 عصر

بازی حدود 8 گیگابایت حجم دارد که به لطف هکرها و کپی کننده های دی وی دی بازی های داخلی و خارجی روی دی وی دی های 4 گیگابایتی کپی شده بودند ! به این ترتیب بازی کامل نبود و هزاران نفر چشم انتظار GOW2 در کشور از یک پل کذایی که قرار بود در انتهایش ایکاروس و یک مبارزه هیجان انگیز انتظارشان را بکشد (که نمی کشید !) آن طرف تر نرفتند ! به هر حال امیدواریم نسخه کامل بازی تا این لحظه به دست همه علاقه مندان رسیده باشد .

هیچ مقدمه و توضیح و تاریخچه ای برای بازی GOW جواب نمی دهد . همه کسانی که به نوعی اهل بازی و کنسول سونی باشند – تنه شان حداقل یک بار به تنه خدای جنگ خورده است . حدود دو سال برای ساخته شدن ادامه ای برای GOW صبر کردم و سونیطبق معمول با معجزات خاص خودش ، نا امیدمان کرد این بازی به نوعی آخرین برگ برنده سونی برای کنسول های پلی استیشن 2 است که کماکان دارند فروش می روند و سود خالص شان به جیب سونی می رود تا ضررهای فعلی پلی استیشن 3 را جبران کند .

معمولا ، ساختن شماره دوم برای یک بازی بسیار موفق راه رفتن روی لبه تیغ است . بسیار از بازی سازها ، فرمول های قدیمی را در شماره جدیداستفاده می کنند که حوصله بازی کننده ها را سر می برد . آن هایی هم که خیلی ژاپنی و اهل ریسک هستند ، به طوری که کل سیستم بازی را به هم می ریزند تا یک چیز جدید تحویل بازی کننده ها بدهند که این کار هم رو سیاه خود را بارها به بازی کننده ها نشان داده است . اما GOW2 یک ادامه کامل است ، ان هم از همه نظر .

گرافیک آن قدر خارق العاده است که به قول یکی از منتقدهای گیم اسپاتی (پلی استیشن 2 شما عرق می کند!‌) احتمالا کسی که اهل پلی استیشن 2 باشد ، با دیدن اولین مراحل GOW2 حسابی دهانش باز می ماند ، اما به شما یادآوری می کنم که اگر تلویزیون تان اسکن p ندارد ، هنوز چیزی از گرافیک GOW2 ندیده اید . همچنین بهتر است قبل از شروع بازی ، وارد Options شده و تنظیم تصویر بازی را به Wild Screen تغییر دهید (که البته تلویزیون هم باید این فرمت را پشتیبانی کند) در این صورت ، خوش به حال کسانی که کنارتان نشسته اند و بازی شما را تماشا می کنند!

کریتوس بی اعصاب ، دوباره بازگشته تا از یک توطئه دیگری که خدایان المپوس برایش تدارک دیده اند ، نجات پیدا کند . اما توطئه این بار از جانب خو زئوساست ! زئوس هم با کسی شوخی ندارد ، به خصوص که آن شخص کریتوس باشد که قبل از آن یکی از فرزندانش را کشته و خودش به عنوان خدای جنگ بر سریر آرس تکیه کرده است . این شماره ، جبه شما که کاملا تغییر می کند و خلاف GOW1 که در طرف زئوس دشمن تایتان ها بوده اید ، این بار تایتان ها شما را علیه زئوس یاری می کنند .

سبک بازی هم هیچ تغییری نسبت به شماره اول ندارد و فقط نقاط ضعفش برطرف شده اند . همان طور که می دانید ، این بار کریتوس به خاطر اعتراض زیاد هوادارانش ، با غول آخرهای زیادی مواجه می شود و یکی دو سلاح بیشتر همرا خود خواهد برد . چند ضرب ها تقریبا همان هایی هستند که در شماره اول دیده بودید و بیشتر حرکات جدید ، با استفاهده از سلاح های جدید انجام می شوند . جادو های کریتوس کما بیش همان جادو های GOW1 هستند که این بار به جای اینکه از خدایان آن ها را بگیرد ،‌ تایتان ها لطفشان را شامل حالتان خواهند کرد . قابلیت آهسته کردن زمان به روش (خنجر زمانی) هم در این شماره وجود دارد که دیگر کریتوس چیزی از شاهزاده فارس کم و کسر نداشته باشد ! روند بازی مانند شماره اول سرعتی و اکشن است که تا حدودی ساده تر هم شده .

موسیقی کماکان حماسی و هیجان انگیز است و با حال و هوای محیط هایی که در آن بازی می منید همخوانی دارد . اما از ابتدا تا انتهای بازی ، تنها چیزی که توجه شما را مرتب به خود جلب می کند ، طراحی بی نظیر محیط های بزرگ و اسطوره ای و درخشش رنگ های شفاف و زنده بازی است . مطمئنا چنین گرافیکی به نسل جدید بازی های کنسولی تعلق دارد و دیدنش روی یک پلی اتیشن 2 حالا دیگر قدیمی و کهنه تعجب برانگیز است .

God of War 2 در یک کلام ، بهترین بازی پلی استیشن 2 است که از نظر موسیقی ،‌ گرافیک ، روند بازی ، داستان ، هیجان ، اکشن ، و ... بهترین است و هیچ رقیبی ندارد . کاش پلی استیشن 2 به این زودی ها قرار نبود از دور خارج بشود و کاش دیگر بازی سازها هم هنوز از پتانسیل های استفاده نشده پلی استیشن 2 استفاده می کردند .


نظرات شما ()

نویسنده: محمد شنبه 86 دی 29   ساعت 10:2 عصر

بالاخره کمپانی 2kGame تونست بازی که ساعت ها خرج تبلیغاتش رو کرده بود و قهرمان مسابقاتe3 هم شده بود راهی بازار کنه

البته 2 هفته ای میشه که در بازار های جهان پخش شده ولی تازه 2-3 روزه که با کرک مناسبش بدستمون رسیده !
البته قبلا در مورد کرک های خراب این بازی صحبت کردم که بزودی بطور مفصل انرا بحث مطرح میکنم

برییم سر این بازی

داستان در سال 196 میگذرد جایی در میان دریاها ! شما با سقوط هواپیمایی خود شهری را در زیر اب می یابید
خلاصه خود رادر میان شهری وحشی و رو به نابودی می بینید که با تکنولوزی بالایی توسط فردی ساخته شده است که خود از شما تقاضا دارد فرزندانش را از میان ان مردمان وحشی شده نجات دهید !!و البته جان خودتان هم در گرو ان بدست اورید !! در گیر و دار سازنده دیوانه و فیلسوف ولی نابغه شهر که خود قربانی ای بیش نیست !!

داستان قوی این بازی درست طبق قول های شرکت سازنده دارای بار فلسفی و قوی خود بود ! انسانی نابغه برای فرار از دست حکومت ها و دین های جهان جایی بجز فرار در زیر اب ندارد ولی خود در میان ان مدینه فاضله گیر کرده است

گرافیک بالا و جلوه های بصری فوق العاده که واقعا کارت های غول گرافیکی را به مبارزه می طلبد درست همانند قول هایی بود که طراحانش دادند ! مخصوصا در اول بازی که خود را در دریایی مواج و زیبا که توسط بنزین هواپیمایی سقوط کرده شما اتش گرفته است وشما شنا کنان در حال فرار هستید !!

این بازی در سبک Action_RPG ساخته شده است ! و مخاطبان زیادی را قانع می کند !

از زیبایی های ان می توان به قدرت تغییر شخصیت باز کننده بازی اشاره کرد ! طوری که طراحان می گوییند به خاطر تغییر نوع بازی خود هر بار در این بازی مراحل جدیدی می یابید و مطالب جدیدی را تجربه می کنید که در این نوع سبک بازی به یاد ماندنی OBIVITONرو خوب به یاددارید

موتوردینامیکی این بازی تقریبا جدید است ! البته از نمونه های این موتور زیاد دیده ایم !!!ولی قابل قبول است

صحنه های دلهره اور که با تکیه به صدا گذاری زیبا و نور پردازی وهم اور زیبایی دو چندانی به ان می دهد !!


این بازی در 2 هفته ای که در دنیا پخش شده است رکورد بالاترین فروش در زمان خود را دارد و دارای امتیاز 9 است !!

پیشنهاد می کنم اگه از این سبک لذت می برید انرا امتحان کنید

نظرات شما ()

نویسنده: محمد جمعه 86 دی 28   ساعت 4:0 عصر

داستان بازی در سال 2038 رخ می دهد . دروازه جهنم در زمین باز می شود و شیاطتین با به دنیا می گزارند و انسانها به مقابله با آنها میپردازند. در این بازی انسانها به سه دسته     templar & kabalit&hanter  تقسیم میشوند که هر کدام از این گروهها به دو دسته مجزا تقسیم میشوند.هر کدام از این دسته ها قابلییتهای مختلفی دارند از جمله نوع سلاه ها و جادو ها و نوع مهارت و زاویه دوربین.سیستم حمل آیتمها اتوماتیک بیست و با توجه به اینکه در بازی آیتمهای زیادی به دست میآوریم مرتب سازی آن مشکل است و  وقت زیادی میگیرد.گرافیک بازی  نسبت به زمان طولانی ساخت آن عالی نیست ولی قابل قبول است. طراحی مراحل خوب کار شده و نبردهای بازی تکراری و خسته کننده نمیشود.   در آخر  بازی زیبایی است که ارزش امتحان را دارد.                                                                                                                                                                      

 سازنده بازی:flagship studios                       ناشر:EA games                     نوع بازی: اکشن نقش آفرینی      


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
داستان بازی devil may cry 4
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
185572 :مجموع بازدیدها
0 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
مدیر وبلاگ : محمد[86]
نویسندگان وبلاگ :
عرفان 360[0]

یک عدد پسر شر که به غیر از دلقک بازی و بازیهای کامپیوتری و دیدن فیلم سلاخی و خنداندن دوستاش (مخصوصا در سر کلاس و...) کار دیگری بلد نیست
لوگوی خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
لوگوی دوستان

صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
کدهای تقلب بازیهای pcو کنسول
بیوگرافی
اخبار بازیها
نقد و بررسی بازیها
اخبار فوتبال
عکسهای زیبا از بازیهای کامپیوتری
اخبار دنیای فناوری
عکسهای زیبا از فوتبالیستها
زمستان 1386
اشتراک