سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 22   ساعت 6:36 عصر

"گای چینگوما" بازیکن ملی‌پوش تیم ملی فوتبال "گابن" پس از مسابقه‌ی باشگاهی تیمش بر روی زمین افتاد و جان باخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وی که برای باشگاه کنن 105 توپ می‌زد، در مسابقه‌ی این هفته برابر یونیون اسپورتیو بازی خوبی به نمایش گذاشت ولی پس از دمیده شدن سوت پایان مسابقه روی زمین افتاد و کادر پزشکی این تیم نتوانستند جان او را نجات دهند.

مرگ او درست یک سال پس از مرگ دیگر بازیکن گابنی در زمین مسابقه اتفاق افتاد. "چدریک نونو" نیز سال گذشته در اتفاقی مشابه در زمین مسابقه جان باخته بود.

انتهای پیام


نظرات شما ()

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 22   ساعت 6:30 عصر

تیم ملی فوتبال مصر در دیدار نهایی جام ملت‌های آفریقا با یک گل کامرون را شکست داد و قهرمان شد

در این دیدار که یکشنبه شب (21بهمن) در غنا برگزار شد، تیم مصر با یک گل دقیقه 77 محمد ابوترکیا، حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد تا به ششمین قهرمانی در جام ملت‌ها دست یابد.

در دیدار رده بندی نیز تیم غنا با نتیجه 4 بر دو ساحل عاج را شکست داده و به مقام سوم رسیده بود.

در پی پیروزی مصر، ولیعهد عربستان یک میلیون پوند فوتبال مصر هدیه کرد.
   
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از گاردین، آلوالد بن طلال مبلغ یک میلیون پوند به فدراسیون فوتبال مصر هدیه داد و برای آینده فوتبال این کشور مسلمان آرزوی موفقیت کرد.
پیروزی این تیم مقابل ساحل عاج در مرحله نیمه نهایی از دید وی یکی از بزرگترین اتفاقات ورزشی در جامعه مسلمین بوده است


نظرات شما ()

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 22   ساعت 6:23 عصر

الساندرو دل پیه رو بازیکن محبوب یوونتوس قرار است به تیم ملی المپیک ایتالیا دعوت شود. اگر این اتقاق بیفتد او در المپیک پکن بازی خواهد کرد.
15 بازیکن تیم المپیک ایتالیا باید متولد اول ژانویه 1985 به بعد باشند اما برای سه بازیکن محدودیت سنی در نظر گرفته نمی شود.
ملی پوشان ایتالیا در یورو 2008 اجازه نخواهند داشتدر المپیک شرکت کنند زیرا خسته خواهند بود.
به این ترتیب مطبوعات ایتالیا به دنبال اسمهایی هستند که در یورو نخواهند بود و در صدر آنها دل پیه رو قرار دارد.
پسر طلایی فوتبال ایتالیا برای بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل پرتغال به این تیم دعوت نشد. با این وضع را المپیک پکن برای دل پیه رو باز شده است.
به گزارش سایت گل ، او و جیلاردینو به تیم المپیک ایتالیا دعوت خواهند شد اما رییس کمیته المپیک ایتالیا گفت این اصل را نمی پذیرم که هرکس که به تیم ملی دعوت نشد می تواند به تیم المپیک دعوت شود. المپیک هم برای ما مهم است.


 


نظرات شما ()

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 22   ساعت 6:20 عصر

رونالدو ستاره برزیلی تیم میلان دوباره مصدوم شد و به احتمال زیاد تیمش را در بازی هفته آینده مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان نمی تواند همراهی کند.
وقتی رونالدو مقابل ناپولی دو گل زد به نظر می رسید او به آمادگی کامل خود بازگشته و بعد مقابل تیم اودینزه هم بسیار خوب بازی کرد. درآخرین مسابقه تیم میلان که این تیم مقابل سینه نا پیروز شد رونالدو به میدان رفت اما فقط 45 دقیقه دوام اورد و مصدوم شد.
به گفته پزشکان باشگاه میلان رونالدو تیمش را در بازی چهارشنبه مقابل لیورنو همراهی نخواهد کرد.
در مورد سفر او به پارما در آخر هفته نیز تردید وجود دارد اما نگرانی اصلی میلان مربوط به هفته آینده ورویارویی این تیم مقابل آرسنال است.
به گزازش سایت گل ، هنوز معلوم نیست که میلان در ان بازی پاتو وکاکا را در اختیار داشته باشد بنابراین همراه داشتن رونالدومهم خواهد بود اما خوشحالی میلان بابت بازگشت اینزاگی است که از بند آسیب دیدگی رهایی یافته است
.



نظرات شما ()

نویسنده: محمد سه شنبه 86 بهمن 16   ساعت 9:45 عصر

 باشگاه فوتبال بارسلونا درصدد است الکساندر هلب، بازیکن خط میانی تیم فوتبال آرسنال را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت گل، باشگاه اسپانیایی در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. ملی پوش 26 ساله اهل بلاروس، به عنوان بازیکنی که توان تهاجمی بالایی دارد مورد توجه بارسا واقع شده است.

یک مقام آگاه باشگاه فوق گفت: هلب یک بازیکن فوق العاده است و ما بازی های او را بارها و بارها زیر نظر گرفته ایم. این بازیکن در انتهای فصل به تیم ما خواهد پیوست.

هلب در سال 2005 با انعقاد قراردادی 4 ساله از اشتوتگارت به آرسنال پیوست. او تا بدین جای فصل هفت گل برای تیم آرسنال به ثمر رسانده است.

 


نظرات شما ()

نویسنده: محمد سه شنبه 86 بهمن 16   ساعت 9:36 عصر

غنا و ساحل عاج با گذر از سد نیجریه و گینه به جمع ? تیم پایانی جام ملت های آفریقا راه یافتند. در یکی از بازی های یکشنبه، غنا ابتدا توسط «یاکوبو» غافلگیر شد. این بازیکن لیگ برتری در دقیقه ?? از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند اما غنا با وجود اینکه کمی دستپاچه به نظر می رسید، خیلی زود جبران کرد. آنها درست در آخرین ثانیه های نیمه اول توسط مایکل اسی ین به گل تساوی دست یافتند. اخراج «منسا» در شصتمین دقیقه می توانست پایان کار غنا تلقی شود اما نیجریه آن تیم فرصت طلب همیشگی نبود و آنقدر موقعیت هدر داد که در نهایت «آگوگو» از راه رسید و در هشتاد وسومین دقیقه برتری غنا را به ارمغان آورد. در دیگر بازی انجام شده، ساحل عاج دیرتر از حد تصور نسخه بنین را پیچید. کیتا در بیست و پنجمین دقیقه گل اول بازی را به ثمر رساند اما برای ثبت گل دوم باید تا ?? دقیقه پایانی صبر می کردیم. دروگبا در دقیقه ?? گل دوم را به ثبت رساند. در ادامه «کالو» دست به کار شد و اختلاف را به عدد ? رساند. او ? دقیقه بعد کاملاً گینه را زمینگیر کرد و «کانه» نیز برای پنجمین بار شادی را به اردوی تیمش آورد.

نظرات شما ()

نویسنده: محمد شنبه 86 بهمن 13   ساعت 7:33 عصر

کنفدراسیون فوتبال آفریقا "فردریک کانوته" مهاجم تیم ملی مالی را به عنوان بهترین بازیکن این قاره در سال 2007 برگزید.
کانوته مهاجم تیم سویا اسپانیا ،اولین بازیکن آفریقایی متولد اروپا است که این جایزه را دریافت می کند. "دیدیه دروگبا" کاپیتان تیم ملی ساحل عاج و "مایکل اسین" بازیکن تیم ملی غنا نزدیکترین رقبای کانوته برای کسب این عنوان بودند.
کانوته به علت نقشی که در هدایت تیم مالی برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت های جام ملتهای آفریقا در سال 2008 ایفا کرد و جایگاه مهمی که در موفقیت تیم سویا داشت، برای تصاحب این عنوان نامزد شد. بهترین بازیکن قاره آفریقا براساس نظرسنجی میان مربیان تیم های ملی آفریقایی انتخاب می شود.
تیم ملی ساحل عاج به عنوان بهترین تیم ملی در سال 2007 و تیم "النجم الساحلی" (ستاره ساحل) تونس که قهرمان باشگاه های آفریقا شد، به عنوان بهترین تیم باشگاهی قاره سیاه انتخاب شدند.
"امین الشرمیطی" مهاجم تیم ستاره ساحل تونس به عنوان بهترین بازیکن باشگاهی و "کلیفورد مولینگا" بازیکن زامبیا به عنوان بهترین بازیکن جوان آفریقا انتخاب شدند


نظرات شما ()

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 8   ساعت 4:55 عصر

ولتویزن یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر فوتبال اروپاست و پیش از این، خود را به عنوان دروازه بان نخست ویتس آرنهم معرفی کرده است. این دروازه بان 21 ساله پیش از کریسمس قرارداد خود را با تیم هلندی تا سال 2011 تمدید کرده تا وفاداری خود را به تیمش نشان دهد.

دروازه بان جوان تیم ویتس آرنهم پیش از این از سوی تیم فاینورد مورد توجه واقع شده اما در دیدار تیم های ویتس آرنهم و آژاکس که به تساوی 2 بر 2 انجامید، نظر مسئولان باشگاه آرسنال را هم به خود جلب کرد. از آنجا که ینس لمن پیش از این عنوان کرده در پایان این فصل از رقابت ها از جمع توپچی ها جدا می شود، آرسنال در پی استخدام دروازه بان جدیدی است.

مارتن استکلنبرگ دروازه بان شماره یک آژاکس هم که یکی از بهترین های تیمش در دیدار با ویست آرنهم بود، پس از این بازی مورد توجه تیم آرسنال قرار گرفت اما با وجود ابراز تمایل سرخپوشان لندنی حضور در این تیم را منتفی خواند.


نظرات شما ()

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 8   ساعت 4:52 عصر

سرمربی اینترمیلان پس از یک هفته سکوت خود را شکست و از روزنامه های ایتالیا به شدت انتقاد کرد.
به نقل از کانال ? ایتالیا ، روبرتو منچینی اذعان داشت: متاسفانه مطبوعات همگی علیه اینتر میلان می نویسند و این بر خلاف ادعای آنها در مورد بی طرفی و تعهد خبرنگاری است.
وی ادامه داد: پس از بازی با پارما همه خبرنگاران می دانستند داور تا چه حد قضاوت ناعادلانه ای داشت؛ اما فردای آن روز هیچ انعکاسی از این مورد مشاهده نکردم. اصولا مردم نیز علیه ما هستند و تلاش روزنامه ها برای رسیدن به چنین هدفی در یک پروژه طولانی مدت نتیجه بخش بوده است.
سرمربی اینترمیلان تصریح کرد: در فصل گذشته اودینسه مشکلات زیادی برای ما درست کرد؛ اما در نهایت این ما بودیم که تاوان تمام بی نظمی ها را دادیم
.

نظرات شما ()

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 8   ساعت 4:50 عصر

تیم منچستریونایتد با غلبه بر تاتنهام هاتسپرز، از دور چهارم جام حذفی انگلیس عبور کرد. این تیم در ورزشگاه خانگی خود (اولدترافورد) مقابل تماشاگران پرتعداد خویش با نتیجه ? بر یک از سد تاتنهام عبور کرد. برای منچستر، تیوز در دقیقه ?? نخستین گل را به ثمر رساند. نوبت به کریستانو رونالدو رسید تا دقایق ?? (پنالتی) و ?? گل بزند.
داور مایکل داسون‌ ،بازیکن تاتنهام را در دقیقه ?? از زمین اخراج کرد. در سایر دیدارهای انجام گرفته، تیم هرفورد یونایتد تن به باخت دو بر یک از کاردیف سیتی داد. شیفیلد یونایتد ? بر یک از سد منچسترسیتی عبور کرد. با انجام این سه بازی، تیم های راه یافته وارد مرحله یک هشتم نهایی شدند

نظرات شما ()

   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
داستان بازی devil may cry 4
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
185574 :مجموع بازدیدها
1 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
مدیر وبلاگ : محمد[86]
نویسندگان وبلاگ :
عرفان 360[0]

یک عدد پسر شر که به غیر از دلقک بازی و بازیهای کامپیوتری و دیدن فیلم سلاخی و خنداندن دوستاش (مخصوصا در سر کلاس و...) کار دیگری بلد نیست
لوگوی خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
لوگوی دوستان

صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
کدهای تقلب بازیهای pcو کنسول
بیوگرافی
اخبار بازیها
نقد و بررسی بازیها
اخبار فوتبال
عکسهای زیبا از بازیهای کامپیوتری
اخبار دنیای فناوری
عکسهای زیبا از فوتبالیستها
زمستان 1386
اشتراک