سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند سبحان، کسی را که صاف و بی آلایش، آسان گیر و در راه باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]

اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد جمعه 86 دی 28   ساعت 2:50 عصر

نام کامل:کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو

تولد:??ام فوریه ????

محل توید:جزیره مادیرا ـ پرتقال

قد:?.??

شماره پیراهن:?

پست:بال راست و چپ ـ مهاجم

تیم ملی:پرتغال

از قرار کریستیانو رونالدو کم سن و سال در 5 فوریه سال 1985 یا همون 16 بهمن سال 1364 در خانواده ای فقیر در مدریا یکی از جزایر کشور پرتغال در نزدیکی شهر لیسبون به دنیا آمد.

پدر او مدیر فنی یکی از تیم های مدریا بود.

او دو خواهر بزرگتر از خودش داره.

               

او ازخردسالی به فوتبال علاقه داشت و اون رو پاتریک کلایورت صدا میزدن به خاطر علاقه ی زیادی که به اون داشت او در تیم های مختلف نوجوانان بازی میکرد.

او اولین بازی خود را در مقابل تیم موریرنس بازی کرد و برای آن تیم 2 گل به ثمر رسانید این تنها آرزوی کریس بود که به تازگی به آن دست یافته بود او به سوی اینده ای دراز رهسپار شد.

 سپس او به همراه خانواده اش به شهر بزرگ لیسبون آمدند.

کریس در مدرسهای ثبت نام کرد ولی همکلاسی هایش به خاطر لهجه ای که داشت مسخره می کردند ولی کریس به آنان توجه نمیکرد و کار خود را ادامه می داد.

اوبعد از آمدن به لیسبون به تیم اینتر ناسیونال پیوست اولین بازی او در تیم ناسیونال در مقابل تیم بولتون بود.

روابط کریستیانو رونالدو و مرکه رومرو به پایان رسید.

           

شبکه TV Mais اعلام کرد که روابط این دو در تاریخ 29 آگوست به پایان رسیده و مرکه رومرو درحال غصه خوردن بوده است.

 اما ادگار آرایشگر اختصاصی مرکه رومرو اعلام کرده که آنها هنوز با هم هستند. : «پایان عشق آنها یک دروغ بزرگ است . این موضوع به شدت خنده دار است. آنها این مطالب را از خودشان در می آورند .

 در چند روز گذشته رومرو نزدیک مادرش بوده است. واو فاصله کمی با مادرش داشت چون او بیمار بود. اما با رونالدو همه چیز بسیار خوب است.» این مطلب هنوز به نقل دوستان رونالدو تایید نشده است .

مجری برای دفعه اول هیچ توضیحی در مورد این موضوع نداد.

در یکی از مراسم مد لباس یا همان فاشن در ویزلا پورتو مرکه دوباره با دوستش والتر کاروالهو ملاقات کرد.

 به گفته چند مجله این مرد یکی از دلایل شکسته شدن دوستی رونالدو با مرکه است.

اما این تنها دلیل نیست. در همان مراسم فاشن مرکه ثریا چاوز را هم ملاقات کرد که مجله های پرتغالی گفته بودند رونالدو به ثریا sms داده و او را دعوت به خود کرده است.

 بر گردیم به مصاحبه مجله با مرکه. مرکه بود در کنار ادگار و مرکه از مردم گلایه می کرد که چه تفسیراتی در مورد زندگی شخصی او شده است. این زندگی من است و می خواهم من ار تنها بگذارند. من نمی خواهم کسی مزاحم زندگیم شود.

به نقل از چند منبع روابط این دو در 29 آگوست به پایان رسیده و اینهایی که قبلا گفته میشد شایعه بود. به هر حال شبکه TV Mais یک انگیزه ای برای نشر این خبر داشته است.

در حقیقت دوست شدن با خانواده آویرو (همان خانواده رونالدو) عاقبت خوشی نداشت.

مادر رونالدو می خواست دیگر این دو تا با هم نباشند چون می دانست به فوتبال او ضرر می رسد و وارد حاشیه ها می شود.

خواهر بزرگ رونالدو اظهار کره بود که اعتقادی به روابط آنها ندارد و مرکه زنی نیست که بتواند مدتهای زیادی با رونالدو باشد.

یکی دیگر از این دلیل ها می تواند ترس رونالدو از بحث و جدل مداوم با مرکه می تواند باشد.

 یکی دیگر از عوامل دوستی رومرو با والتر کاروالهو می تواند باشد.

نوریا برمودز دوست اسپانیایی رونالدو در پرتغال بود در همان هتلی که رونالدو بود در همان لحظه مرکه رومرو و رونالدو از هم جدا شدند .

فاصله ی این دو فقط یک عامل پایان دوستی می تواند باشد.

 همان منبع خبری اعلام کرد: این یک سیه رویی برای این دو چهره است.

 هرچند یکی از دوستان رونالدو ضمانت کرد که کریستانو واکنش خوبی نسبت به این خبر داده است و تک و توک با مرکه ارتباط دارد .

مرکه رمرو به سختی کار میکند تا به مشکلش با رونالدو فکر نکند.رومرو گفت: من شاد هستم وقتی کار می کنم.


نظرات شما ()

نویسنده: محمد جمعه 86 دی 28   ساعت 2:29 عصر

ادامه مطلب...*

لیونل مسی:

 فوق ستاره ی بارسلونا دارای ملیتی آرژانتینی است. او از همان دوران کودکی نبوغ سرشار و بالای خود را

 

به نمایش گذاشت تا جایی که مربی آن دورانش در باره ی وی گفته:" در آن مقطع کمتر بازیکنی را دیده بودم که

 

در سن مسی آنقدر نابغه باشد و به جرات می گویم کسی وجود نداشت.

 

 لیونل کارهایی با توپ می کرد که اعجاب برانگیز بود و فقط از یک بازیکن مستعد بر می آمد." بله همانطور

 

که گفته شد مسی فوتبال را از کوچکی و در خون خود داشت.متاسفانه لیونل دارای یک بیماری هورمونی بوده که در اثر آن ترشحات کافی که لازمه ی رشد جسمانی وی بود بدن وی را تغذیه نمی کرد. او در مقایسه با هم سن و سالان اش بسیار ریزتر و کوتاه قد تر بود .

 

در نهایت پدرش برای مداوای وی تصمیم گرفت او را به اروپا

 

بیاورد و این آغاز سناریوی ورود شخصی به بارساست که

 

اکنون همه ی ما با غرور با اسم اش در دنیا جولان می دهیم. نمی دانم بیماری وی را معجزه بنامم یا خوش شانسی برای بارسا! به

 

هر حال او پا به شهر بارسلونا نهاد. وقتی او به یک دکتر مراجعه کرد دریافت که می تواند با تزریق نوعی آمپول این کمبود ترشح را رفع کند .

 

او در مدرسه ی فوتبال بارسلونا ثبت نام می کند و... با این روند می توان او را رهروی بزرگانی چون پویول ,

 

ژاوی , انیستا , والدس و... دانست, چون به نوعی مسی دست ساخته ی آکادمی بارسلوناست.مقامات بارسا

 

متعهد شدند که خرج و مخارج درمان وی را به عهده بگیرند.حدود دو سال پیش با درخشش لئو در ترکیب تیم دوم بارسلونا مطبوعات , مربی تیم دوم بارسلونا و بزرگی چون آرماندو مارادونا سعی کردند او را به ترکیب 25 نفره ی رایکارد برای بازی در لیگا تحمیل کنند .

 

اما او برای اولین در بازی با اوساسونا در نیوکمپ به میدان رفت.(این بازی که فصل پیش برگزار شد در هفته ی هشتم بود و با نتیجه ی 3 بر صفر به سود بارسا به پایان رسید. اتوئو 2 بار و رونالدینهو از روی نقطه ی پنالتی گلزنی کردند, بسیار جالب است بدانید که او در این بازی جانشین رونالدینهو شده بود!). او فرصت کرد که در طول فصل قهرمانی بارسا در چندین بازی, هر چند اندک به میدان برود .

 

مهمترین دیداری که او در آن درخشید در بازی با آلباسته در نیوکمپ و از هفته ی 34ام بود که وی دو گل زد که البته یکی را کمک داور به اشتباه آفساید گرفت! بارسا آن بازی را 2 بر صفر برد.

 

شاید 17 ساله بودن لیونل عامل اصلی ترس از گذاردن او در ترکیب اصلی و جانشین کردن او به جای ژولی فرانسوی بود. جام جهانی جوانان سکوی پرتاب مسی بود تا نه تنها خود را به رایکارد بلکه به جهانیان معرفی

کند.

 درخشش خیره کننده ی وی در جام جهانی, قهرمانی تیم کشورش را به همراه داشت او در دیدار پایانی برابر نیجیریه دو گل از روی نقطه ی پنالتی زد و جام را تقدیم به مردم آرژانتین نمود.کسب آقای گلی جام , برترین بازیکن و پدیده ی جام عناوین شخصی او در این تورنمنت معتبر بود.

 

 لازم به ذکر است سن لیونل در آن تورنمنت به 18 نرسیده بود و او جوان ترین بازیکن نیز بود! موفقیت لئو درجام جهانی جوانان و بازی های نه چندان دلچسب ژولی سرانجام به نفع جوان اول بارسلونا به پایان رسید. او در هفته ی ششم و در بازی با زاراگوزا در نیوکمپ(2بر2) به میدان رفت و کم کم توسط رایکارد به پیکره ی تیم تزریق می شد.

 

 مشکلات پاسپورت اروپایی سبب شد تا رقیبان دندان هایشان را تیز کنند که مهمترین آنها دپورتیوو لاکرونیا بود. پس از حل این مشکل مسی به بازی های خود ادامه داد و این مساله با خشم باشگاهایی همراه بود که بازهم دپور در متن ماجرا بود و آنها سعی کردند مانع ادامه ی حضورش در لا لیگا شوند 

 

لیونل مسی در بازی با تیم های اوساسونا , مالاگا , سوسیه داد و گتافه بازهم به طور ذخیره به میدان آمد اما اوج اعتماد رایکارد به او در ال کلاسیکو دربی نمایان شد.

در حالی که هیچ کس تصور نمی کرد او وارد زمین

شود ولی به یکباره از تونل سانتیاگو برنابئو یک بازیکن ریز نقش با پوستی کاملا سفید و با پیراهن شماره ی 30 بارسلونا در کنار اتوئو و رونالدینهو قرار گرفت.

 دلیلی نداشت کارشناسان فکر کنند که او موثر خواهد بود یا نه چون بازی دقایقی بعد آغاز شد و لیونل با دمیده

 

شدن سوت شروع بازی تا حدود دقیقه ی 70 که جای خود را به انیستا داد تک تک مدافعان ستارگان رئال را

 

تحقیر می کرد. از این بازی به بعد لیونل در تمام دیدار های بارسا در لا لیگا یعنی از هفته ی 12 تا 19 در

 

ترکیب اصلی بارسلونا بوده است و دو گل برای بارسا به ثمر رسانده است(برابر سانتاندر و بیلبائو).

 او در لیگ قهرمانان هم موثر بوده , در بازی با وردربرمن یک پنالتی گرفت و البته اولین گل اروپایی اش را برابر پاناتیناکوس در نیوکمپ به ثمر رساند(مسی در این بازی فراتر از حد انتظار بود).مطمئن باشید لیونل مسی برگ برنده ی کاتالان ها در دوئل با چلسی است.

 

ممکن است که مدافعان و مربی چلسی از اتوئو و رونالدینهو شناخت داشته باشند ولی لیونل مسی برای تمام مدافعان هنوز یک ناشناخته است و همین امر دردسری بزرگ برای تیم مورینیوست. در کنار تکنیک ناب مسی سرعت وی قابل توجه است و جای تعجب ندارد که لاپورتا او را جواهر بارسلونا و رافائل مارکز وی را رونالدینهوی چپ پا بنامند.

پس از بازنشستگی مارادونا اشخاص زیادی به عنوان جانشین او در تیم ملی آرژانتین مطرح شدند مانند اورتگا, ساویولا, ریکلمه , توز و ... اما همگی ثبات خود را از دست دادند و اکنون مسی را شخص مورد نظر می نامند , بسیاری بر این باورند که تنها کسی است که می تواند یاد مارادونا را در اذهان فوتبال دوستان زنده کند.حتما در جریان هستید که به تازگی رونالدو نیز تحت تاثیر بازی این اعجوبه ی آرژانتینی لب به سخن گشوده و از تمام وجود می گوید:"آرزو می کردم مسی یک برزیلی بود!"

 

لیونل مسی از سوی مجله ی توتو اسپورت ایتالیا بهترین بازیکن جوان سال جهان شد و این آغاز راه پر افتخار وی به همراه بارسلوناست. چندی پیش دن فابیو کاپلو مربی یووه ابراز علا قه کرده بود مسی را به دل آلپی

 

بیاورد ولی لاپورتا در قرار داد جدید لئو که تا 2014 اعتبار دارد ذکر کرده است:"هرکس مسی را می خواهد باید 100 ملیون یورو بپردازد" و این بیانگر آن است که لاپورتا به هیچ وجه نخواهد گذاشت او از بارسلونا

 

برود و این همان اعتمادی است که لیونل مسی به آن احتیاج دارد. اخیرا مسی جوان شماره ی پیراهن خود را به 19 تغییر داده است و به در خواست مارادونا در جام جهانی آلمان پیراهن بسیار با ارزش 10 را بر تن کرد

*><**ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد جمعه 86 دی 28   ساعت 12:7 صبح

رونالدو لوییز نازاریا دلیما یا همان رونالدوی معروف را همگی میشناسیم. مهاجم برزیلی که در طول یک دهه فوتبال حرفه ای خود توانسته به عناوین و افتخارات زیادی دست پیدا کند. گلهای فراوان، آقای گلی ، توپ طلا، قهرمانی جام جهانی و....

او کیست؟
پسرک شیشه ای برزیلی در 22 سپتامبر 1976 در ریودوژانیروی (Rio de Janeiro) برزیل متولد شد و از همان دوران طفولیت به علت علاقه شدید به فوتبال در کوچه پس کوچه های ریو با توپهای پلاستیکی فوتبال بازی مــی کرد. پدر و مـادرش سونـیـا و نلیـو در ابتدا با اینکار موافق نبودند ولی رونی با پا فشاری فراوان در سال 1993 فوتبال حرفه ایش را آ غاز کرد. نخستین عنوان قهرمانی بین المللی اش را در 1994 و در آرژانتین به دست آورد.

رونالدو یکی از با استعدادترین و ماندگارترین فوتبالیستهای دنیاست که تا امروز نامشان در کتاب تاریخ فوتبال ثبت شده، او که فوتبال را از باشگاههای محلی ریو آغاز کرد خیلی زود توانست پله های ترقی را بپیماید و موجبات دعوت خود به تیم ملی نوجوانان برزیل را در سن 14 سالگی فراهم آورد. داشتن 9 مدال در سن 23 سالگی رکورد خوبیست، بازیها و گلهای ملی او نشان دهنده توانایی ها و قابلیتهای بالای این نابغه فوتبال می باشد. مهمترین موفقیت رونی را در زمین چمن باید سرعت و تکنیک بالای بازی او در دریبل کردن و استفاده از فضاهای خالی محوطه 18 قدم دانست و بی شک وی یکی از تکنیکی ترین ستاره های فوتبال جهان است.

رونالدو در سال 1994 اولین جام جهانی فوتبال حرفه ای خود رابا قهرمانی تجربه کرد و پس از آن در سالهای 96 و 97 توانست توپ طلای بهترین بازیکن جهان را تصاحب کند. وی در سن 17 سالگی با احتساب 60 بازی، توانست 58 گل در کارنامه خود ثبت کند. پس از آن بود که از تیم Cruzeiro به PSV آیندهوون هلند پیوست، اما فکر می کنید مبلغ قرار داد او برای این جابجایی چقدر بود؟ 4 میلیون دلار برای استعداد خوبی که در جام 94 آمریکا به علت کم سن بودن فقط یک نیمکت نشین بود!

با بازیهای درخشانش در آیندهوون عملا" جنگ بزرگی میان بارسلونای اسپانیا و اینتر میلان ایتالیا به راه انداخت. هریک می خواستند با مبلغ بالاتری او را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند. او در سال 1996 که جایزه فوتبالیست سال را دریافت کرد، عنوان آقای گلی لالیگا را نیز در کارنامه خود ثبت نمود و در بازی فینال قهرمانی اسپانیا نیز گل پیروزی کاتالانها را به ثمر رساند، در این میان برای برزیلی ها در فینال جام کوپای آمریکا نیز گلزنی کرد.

نوار بد شانسی ها
اما روز فینال جام 98، روز آغاز بد شانسی و ناکامی های گلزن قهار برزیلی بود. شایعات متعدد در خصوص خط خوردن او از تیم ملی برزیل و مصدومیت های پیاپی در رقابت های مختلف باشگاهی باعث شد تا او از ادامه بازیهای باشگاهی سری A باز بماند، پارگی رباط زانو راست در نوامبر همان سال موجب شد تا او به صورت متناوب 2 سال از زمین چمن به دور باشد و سالهای 99 تا 2001 اینتر بدترین فصل های فوتبالش را سپری کند.

خائن بزرگ جوزپه مه آتزا
شاید عده بی شماری از هواداران اینتر او را یک خائن به حساب بیاورند که پس از بهبودی نسبی اش و حضور درخشان در جام جهانی ایتالیا را به مقصد جایی که از آنجا آمده بود (اسپانیا) و سانتیگو برنابئو (Santiago Bernabéu) ترک کرد، اما نکته اصلی این است که هیچوقت آب یک آرژانتینی و یک برزیلی باهم در یک جوب نمی رود و مساله اساسی روابط بین هکتور کوپر و رونالدو بود که مشکل ساز شده و در نتیجه موجب شد تا رونی علیرغم میلش به قوهای مادرید بپیوندد و حضور 5 ساله ناکام او در ایتالیا با عزیمتش به اسپانیا و رئال مادرید خاتمه یافت. حضور در مادرید هم برای خودش ماجراهای جالبی داشته و دارد که بد نیست از زبان خودش بشنوید.

باید صبور باشیم
او در گفتگویی با خبرنگار روزنامه as در خصوص علل ناکامی فصل پیش رئال میگوید " فصل گذشته به اندازه کافی جاه طلب و با انگیزه نبودیم و با قاطعیت بازی نکردیم. شاید هم به خاطر داشتن عنوان قهرمانی فصل قبل و حضور بازیکنان قدرتمند و ستاره مغرور شده بودیم. تنها چیزی که در حال حاضر می توانم به هواداران بگویم این است باید کمی صبور باشند، آنها هم مثل ما مشتاق و علاقمند به کسب عناوین هستند، چیزی که همه ما در برنابئو میخواهیم".

خبرنگار دیگری از او در مورد شرایط فیزیکی اش پرسید و رونی پاسخ داد "وقوع یکسری از ماجراها و اتفاقات در طول یک فصل اجتناب نا پذیر است و شما نمی توانید با اطمینان از سلامت کامل فیزیکی خود در طول یک فصل صحبت کنید"

رونالدو در میلان

رونالدو کاملا در میلان حمایت می شود؟

رونالدو:این احساس را دارم. جو و فضای سن سیرو هم رویایی است. وقتی پیراهن میلان را می پوشی احساس اطمینان می کنی. اینجا همه به هم اطمینان دارند و این احساس را انتقال می دهند. قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان همه با اطمینان از قهرمانی حرف میزدند. مثل اعضای یک خانواده برای مبارزه آماده شدند، این روحیه تیمی قابل ستایش و از علل اصلی موفقیت میلان است.





ظاهراً امروز فقط به میلان، زندگی و دوستانش فکر می کند. تمام آن چیزهایی که او را به آینده امیدوار می کند و بیش از هر چیز توانایی هایش. چیزی که به آن اطمینان دارد. می گوید هنوز هم یک گلزن بزرگ است و باز هم این را ثابت می کند اما آیا او همان رونالدوی استثنایی است؟!
بی تردید از برخی ویژگیهای مریخی محبوب دوستداران فوتبال فاصله گرفته است اما هنوز هم عشق به فوتبال در او دیده می شود و آن نبوغ، تکنیک خارق العاده و خلاقیت های خود را حفظ کرده است. کاملاً مطمئن به نظر می رسد... در برابر افکاری که او را متعلق به گذشته می دانند، واکنش های تندی دارد. می گوید دوران او تمام نشده و هنوز هم می تواند با فوتبال و گلهایش چشم ها را خیره کند. بازی در میلان را یک فرصت بزرگ می داند...







عاشق فوتبال و علاقمند به گلف
شاید جالب باشد بدانید که وی از بازیکنانی است که به ورزش گلف علاقه زیادی دارد، در این باره میگوید " من این ورزش را دوست دارم اما الان زمان کافی برای تمرین گلف ندارم. اینجا یا میدویم یا در رژیم غذایی هستیم و یا استراحت می کنیم. برای آمادگی داشتن در گلف باید تمرین یک روز در میان داشته باشم."

نام : رونالدو لوییز نازاریا دلیما
قد : ??? سانتی متر
بیوگرافی رونالدو
وزن : 82 کیلوگرم

ماشین مورد علاقه : BMW


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
داستان بازی devil may cry 4
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
185429 :مجموع بازدیدها
0 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
مدیر وبلاگ : محمد[86]
نویسندگان وبلاگ :
عرفان 360[0]

یک عدد پسر شر که به غیر از دلقک بازی و بازیهای کامپیوتری و دیدن فیلم سلاخی و خنداندن دوستاش (مخصوصا در سر کلاس و...) کار دیگری بلد نیست
لوگوی خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
لوگوی دوستان

صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
کدهای تقلب بازیهای pcو کنسول
بیوگرافی
اخبار بازیها
نقد و بررسی بازیها
اخبار فوتبال
عکسهای زیبا از بازیهای کامپیوتری
اخبار دنیای فناوری
عکسهای زیبا از فوتبالیستها
زمستان 1386
اشتراک