سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی، با شخص بی ادب، خالص نمی شود . [امام علی علیه السلام]

اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد دوشنبه 86 بهمن 8   ساعت 4:49 عصر

مدافع ملی پوش رئال مادرید با تکذیب هرگونه احتمال انتقال به میلان، خیال مادرید را راحت کرد.
به نقل از مارکا، سرخیو راموس در واکنش به تلاش آث میلان برای فتح امتیاز خرید خود، گفت‌: تحت هیچ شرایطی خیال ترک رئال مادرید را ندارم و نمی خواهم به میلان بروم.
وی ادامه داد: جایگاه من در رئال کاملا تثبیت شده است. مادرید برایم سکوی پرتاب به سمت هیچ باشگاهی نیست و تا پاین عمر ورزشی خود، در خدمت آنها خواهم بود.
مدافع آخر رئال مادرید عنوان کرد: دوست ندارم وسیله ای برای تسویه حساب اشخاص با یکدیگر باشم. کالدرون نباید از من راهی برای به دست آوردن کاکا درست کند و بیهوده قیمت مرا بالا و پایین بیاورد.
وی افزود: من خیال پیوستن به میلان را ندارم. رئال مادرید را خانه اصلی خود می‌دانم.


نظرات شما ()

نویسنده: محمد پنج شنبه 86 بهمن 4   ساعت 4:34 عصر

کارلو آنجلوتی، سرمربی میلان، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بهترین مربی باشگاهی 2007 دنیا معرفی شد.

به گزارش روز پنجشنبه گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجوئی ایران "ایسکانیوز"، فدراسیون جهانی تاریخ ‌و آمار فوتبال آنجلوتی 48 ساله را در انتخاب سالانه خود با 193 رای به این مهم برگزید.
پس از آنجلوتی، سرآلکس فرگوسن از منچستریونایتد با 134 رای در مکان دوم جای گرفت.
"توماس شاف" سرمربی وردربرمن با 12 رای در مکان یازدهم این نظرسنجی جای گرفت ولی با این حال بهترین مربی آلمانی در این انتخابات لقب گرفت.
او از اوتمار هیستفلد که با 5 رای در مکان 22 و اولگر اوسیک سرمربی آلمانی اوراوا ردز ژاپن، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا که با 8 رای در مکان 16 جای گرفت، جایگاه بهتری را به دست آورد

نظرات شما ()

نویسنده: محمد پنج شنبه 86 بهمن 4   ساعت 4:27 عصر

رئیس باشگاه بارسلونای اسپانیا اظهارداشت:رونالدینیو آماده است که به روزهای طلایی و اوج آمادگی خود بازگردد و اطمینان دارد که بارسلونا برای قهرمانی در لیگ، از رئال مادرید عبور خواهد کرد. به گزارش سایت گل، خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: خیلی زود رونالدینیوی آماده را خواهیم دید. او باانگیزه تر از همیشه است و به شدت تلاش می کند که هر چه زودتر به مسابقات بازگردد. لاپورتا افزود: فکر می کنم کسی که دوران بهبود را سپری می کند، طبیعتا در مقطعی دچار افت آمادگی می شود و کمی اضافه وزن خواهد داشت که البته باید در فرصت مناسب به وضع ایده آل برگردد. وی در ادامه از هواداران بارسلونا خواست همچنان امیدوار باشند چراکه تیم فرانک رایکارد فاصله هفت امتیازی با رئال مادرید را از میان بر خواهد داشت.

نظرات شما ()

نویسنده: محمد پنج شنبه 86 بهمن 4   ساعت 4:26 عصر

با نگاهی گذرا به لیگ برتر فوتبال انگلستان درمی یابیم که در صدر جدول، آرسنال و منچستریونایتد رقابتی تنگاتنگ دارند. امتیاز برابر این ? و این موضوع که تنها تفاضل گل بهتر منچستریونایتد سبب حضور این تیم در صدر جدول لیگ برتر شده است اهمیت رقابت این ? تیم را بیش از پیش می کند.
پس از این ? تیم، سایر تیم ها نظیر چلسی و لیورپول حضور دارند که از جمله شانس داران برای فتح لیگ برتر محسوب می شوند. در چلسی شرایط به مراتب متفاوت تری نسبت به لیورپول وجود دارد زیرا که تغییر نگاه سران باشگاه و تغییر رویکرد آنها از قهرمانی در جزیره به کسب مقام های اروپایی سبب شده که این تیم از ابتدای شروع لیگ برتر در حسرت بالا بردن جام باشد.
در چلسی جدایی خوزه مورینیو از این تیم تبعات فراوانی را به دنبال داشته است. رفتن او هر چند گفته شد که با توافق ? جانبه بوده است اما حکایت از اختلافی بزرگ در استمفوردبریج داشت. آقای خاص به هنگام حضورش در چلسی همه عناوین موجود در جزیره را کسب کرد و آنگاه سکان هدایت تیم را به آورام گرانت سپرد. گرانت که به تازگی موفق شد مدرک مربیگری معتبر یوفا که به مربیان لیگ برتر اجازه نشستن روی نیمکت تیم ها را می دهد کسب کند، می داند که کاری سخت پیش رو دارد. هواداران چلسی هر چند دیگر چهره خوزه را روی نیمکت تیم محبوب خود نمی بینند اما برای آنها فرقی ندارد گرانت سرمربی است یا خوزه و یا فرگوسن. برای آنها قهرمانی در لیگ برتر و پس از آن کسب عنوان و افتخار در لیگ قهرمانان اروپا از هر چیزی مهمتر و با ارزش تر است.
? گرانت آقای خاص
چلسی هم اکنون وضعیت بدی در جدول ندارد زیرا که در مکان سوم جدول با ?? امتیاز ایستاده است اما این برای هواداران که طعم ? قهرمانی پی درپی با آقای خاص را تجربه کرده اند رضایت بخش نیست. اینک زمان آن است که گرانت نشان دهد او هم آقای خاص است و می تواند موفقیت ها و کامیابی های مرد پرتغالی را تکرار کند. چلسی تنها ? امتیاز با صدر جدول فاصله دارد که این موفقیت خوب برای گرانت محسوب می شود. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی توانست نیکلاس آنلکا را نیز به استمفوردبریج بیاورد تا قدرت تهاجمی آبی پوشان لندنی را بیش از پیش تقویت کند.
فاصله کم امتیاز آنها سبب می شود که در هر بازی چلسی برای دور نماندن از کورس رقابت ? امتیاز را به دست آورد. نکته ای که در این بین وجود دارد این است که حضور خوزه در این تیم سبب تغییرات زیادی در تیم شده بود و می توان گفت که او یک شبه تیم را با قهرمانی در جزیره آشنا کرد. تغییرات در چلسی به حدی بود که بسیاری از بازیکنان که چندان شناخته نشده بودند سر از تیم های ملی درآورند. مرد مغرور جزیره با حرکات و مصاحبه های خود روحیه رقبا را خراب می کرد و به تیم روحیه ای مضاعف می داد تا بازیکنانش بهترین نتیجه را کسب کنند.
کسی تصور نمی کرد که پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد اما مورینیو با تکیه بر چنین شیوه هایی توانست به این موفقیت ارزشمند دست پیدا کند. پس از چند باخت بخصوص شکست مقابل منچستریونایتد که در این فصل از گزینه های مسلم فتح لیگ برتر است، تیم توانست انسجام خود را که با رفتن مورینیو در حال نابود شدن بود بازیابد. آبی پوشان مسابقه به مسابقه بیشتر و بیشتر با تلاش خود به هماهنگی های زیاد دست می یافتند و امتیازهای خوبی نیز کسب کردند.
چلسی توانسته از ?? بازی انجام شده ?? بازی را با کسب حداکثر امتیاز ممکن پشت سر بگذارد و در خانه هیچ شکستی را متحمل نشود. این تیم ? باخت خود را در بازی های خارج از خانه تجربه کرده و ? تساوی به دست آورده است. چلسی در چند بازی اخیر خود بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. دیدار مقابل فولهام از این جمله بود. در این بازی چلسی نشان داد که تیمی است که انگیزه های بالایی برای گلزنی و کسب ? امتیاز دارد.
به ثمر رسیدن گل در دقایق ابتدایی سبب نخواهد شد که مهاجمان تیم دست از تلاش برای زدن گل های بیشتر بردارند و بازیکنانی نظیر میشائیل بالاک که انتقادهای فراوانی از او می شود نیز یکی از بهترین و زیباترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. رکورد شکست ناپذیری چلسی در استمفوردبریج موضوعی است که از زمان حضور کلودی رانیه ری در این تیم وجود داشته است.
این عدم باخت در خانه در دوران خوزه از چلسی تیمی غیرقابل شکست ساخته بود که تیم ها در این ورزشگاه کاری سخت داشتند. چلسی توانسته به رکورد?? بازی بدون شکست در لیگ برتر دست یابد که از زمان آغاز گرانت نیز این روند ادامه داشته است. آبی پوشان مقابل تیم هایی نظیر تاتنهام، نیوکاسل، وستهام و اخیراً مقابل منچسترسیتی پیروزی های درخشانی کسب کردند. سبک بازی چلسی نیز شبیه بازی ? تیم صدرنشین است اما در این بین چلسی یک چیز ندارد؛ چلسی نه استعدادیابی های آرسن ونگر، مربی فرانسوی توپچی ها را دارد و نه تفکرات صحیح سرآلکس فرگوسن را این ? مسأله ای است که گرانت به خوبی بر آنها واقف است.
چلسی نمی تواند ترکیبی از این ? و یا حتی یکی از آنها را داشته باشد. جان تری کاپیتان، چلسی در گفت وگویی اعلام کرد: «آرسنال می تواند به قهرمانی برسد اما فکر می کنم در ادامه کار کمی ضعیف کار کند که این چیزی از ارزش های او کم نمی کند.» در چلسی تنها ثروت آبراموویچ حرف اول را می زند، او است که می تواند با وجود میل و نظر سرمربی، بازیکن به تیم اضافه کند. در زمان حضور خوزه همواره این انتقاد از او وجود داشت که چلسی چندان زیبا بازی نمی کند و بیش از حد به دنبال نتیجه است. این نتیجه گرایی در جانشین مورینیو نیز وجود دارد به گونه ای که دیگر از چلسی کارهایی نظیر ضدحملات زهرآگین و فرصت سازی را شاهد نیستیم و بیشتر بر کسب امتیاز تکیه داریم.
این ویژگی سبب شده که رفتن مورینیو باعث سقوط تیم به رتبه های پایین تر نشود. چلسی شانس زیادی برای کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم دارد. این تیم هرچند بازیکنان مصدوم زیادی دارد اما در عوض جایگزین های بسیاری نیز برای این بازیکنان دارد به گونه ای که می تواند کل تیم را با بازیکنان دیگر روانه میدان کند. در این تیم بازیکنانی نظیر فرانک لمپارد، جان تری، اشلی کول، پتر چک، دیدیه دروگبا، فلورنت مالودا، وین بریج، کلود ماکلله، ریکاردو کاروالیو و جو کول با مصدومیت های کوتاه و بلندمدت مواجه هستند با این وجود چلسی توانسته همچنان به کار خود با قدرت ادامه دهد اما حضور بازیکنان آفریقایی تیم برای شرکت در مسابقات جام ملت های آفریقا که در غنا برگزار می شود می تواند بر عملکرد تیم تأثیرگذار باشد.
جان اوبی میکل، مایکل اسی ین، سالمون کالو و دیدیه دروگبا از جمله بازیکنانی هستند که به جمع بازیکنان ?? تیم حاضر در مرحله پایانی این مسابقات پیوسته اند. نمایش خوب این بازیکنان در مسابقات سبب خواهد شد که با پیشنهادهای متعددی روبرو شوند و چه بسا به انگلستان بازنگشته و یا در بازگشت به دلیل مصدومیت و خستگی ناشی از مسابقات، ضعیف تر از قبل ظاهر شوند. هرچند مورینیو از تیم جدا شده است اما رومن آبراموویچ در رأس هرم مدیریتی باشگاه همچنان مشغول است و چیزی از ثروت او کم نشده است.
او اخیراً توانست آنلکا را با ?? میلیون پوند و برانیسلاو ایوانوویچ را با ? میلیون پوند به چسلی بیاورد. حضور آنلکا در کنار دروگبا پس از بازگشت از غنا سبب خواهد شد که گلزنی های بیشتری را از چلسی شاهد باشیم. با از سرگیری رقابت های لیگ برتر و حضور تیم های قدرتمندی همچون آرسنال، منچستریونایتد، لیورپول و ... در استمفوردبریج در چند ماه آینده شاهد آن خواهیم بود که چلسی به موفقیت نزدیک می شود و نیز به جزیی از مثلث قهرمانی در کنار آرسنال و منچستریونایتد می پیوندد و یا حضور آقای خاص را طلب می کند.

نظرات شما ()

<      1   2      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
داستان بازی devil may cry 4
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
185639 :مجموع بازدیدها
10 :بازدید امروز
3 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
مدیر وبلاگ : محمد[86]
نویسندگان وبلاگ :
عرفان 360[0]

یک عدد پسر شر که به غیر از دلقک بازی و بازیهای کامپیوتری و دیدن فیلم سلاخی و خنداندن دوستاش (مخصوصا در سر کلاس و...) کار دیگری بلد نیست
لوگوی خودم
اخبار روز دنیای بازیهای رایانه ای و فوتبال
لوگوی دوستان

صفحات اختصاصی
بایگانی نوشته ها
کدهای تقلب بازیهای pcو کنسول
بیوگرافی
اخبار بازیها
نقد و بررسی بازیها
اخبار فوتبال
عکسهای زیبا از بازیهای کامپیوتری
اخبار دنیای فناوری
عکسهای زیبا از فوتبالیستها
زمستان 1386
اشتراک